Dárková poukázkaNabízíme možnost zakoupení dárkových poukazů v hodnotě 250 a 500 Kč na různé druhy léčebných a relaxačních procedur. Poukazy s podrobnými informacemi jsou k dispozici přímo na evidenci oddělení rehabilitace.

Mezi diagnózy, které naši rehabilitační lékaři a fyzioterapeuti řeší nejčastěji, patří bolestivá onemocnění a blokády páteře, artrózy, tenisový loket, patní ostruhy, ochrnutí lícního nervu, neuralgie, bolesti hlavy, nervosvalová onemocnění, stavy po mozkové příhodě, poúrazové stavy, podvrtnutí, ruptury svalů a šlach, revmatologická onemocnění či stavy po totálních endoprotézách apod. Během léčby lékař spolupracuje s rehabilitačním týmem, který zajišťuje fyzioterapii, ergoterapii, léčebný tělocvik, vodoléčbu, magnetoterapii, elektroléčbu apod.

Naše rehabilitační oddělení pracuje s těmito speciálními metodami:

• Vojtova metoda
  • Metoda Ludmily Mojžíšové
  • Metoda doktora Smíška (Spirální stabilizace – SM systém),
  • Metoda Roswithy Brunkow
  • Kabatova metoda
  • Brüger concept
  • Propriofood concept
  • Fyzioterapie u dysfunkce pánevního dna a inkontinence
  • Měkké a mobilizační techniky
  • Senzomotorická stimulace
  • Komplexní léčba lymfedému

Na klinice je k dispozici i kompletně vybavené pracoviště pro vodoléčbu. Nabízíme:

• Vířivé koupele dolních a horních končetin
  • Perličkové koupele
  • Podvodní masáže
  • Cvičení v bazénu
  • Přísadové koupele (slatina, eukalyptus, borovice, solfatan, sůl z Mrtvého moře)

Rehabilitace poskytuje také elektroléčbu: Provádíme ošetření diadynamickými proudy, krátkovlnnou diatermií, interferenčními proudy, ultrazvukem, proudy TENS, Träbertovými proudy, magnetoterapií, elektrogymnastikou a elektrostimulací.

V rámci nadstandardní péče nehrazené pojišťovnou provádíme tyto léčebné a relaxační techniky: terapii laserem a rázovou vlnou, klasickou masáž, reflexní masáž plosky, Breussovu masáž, Dornovu techniku, baňkování, indickou masáž hlavy (antistresová), kineziotejpink a lymfotejpink.