Nejčastěji se věnujeme:

• Vyšetření dětí – nosní mandle, poruchy sluchu (audiometrie, tympanometrie)
  • Audiometrickým vyšetřením stařecké nedoslýchavosti (ve spolupráci se sluchadlovou poradnou – přidělení sluchadla s příspěvkem pojišťovny)
  • Preventivním a vstupním audiometrickým vyšetřením pro práci v riziku hluku
  • Problematice nosní průchodnosti (polypy, obturace nosní, chronické rýmy) s návazností na chirurgickou léčbu (laser, Celon, RFITT)
  • Léčbě zánětu zvukovodů, ušním mazovým zátkám
  • Onkologické prevenci v ORL oblasti
  • Fokusům v ORL oblasti v rámci předoperačních vyšetření

Co nabízíme?

• Vstupní prevenci, výstupní vyšetření při práci v riziku hluku – audiologické vyšetření
  • Komplexní vyšetření sluchu (audiometrie, tympanometrie)
  • Vyšetření pro přidělení sluchadla pro nedoslýchavé
  • Vyšetření dětských klientů – např. endoskopie nosní mandle, vyšetření při nedoslýchavosti
  • Laser chirurgii (např. LTT – zmenšení krčních mandlí u dětí, hrazeno pojišťovnou)
  • Kompletní endoskopická vyšetření v ORL oblasti (tj. vyšetření nosu včetně vedlejších nosních dutin, nosních polypů) – přímá návaznost na digitalizované špičkové RTG pracoviště
  • Zvětšovací laryngoskopii – vyšetření hlasivek a hlasových poruch
  • Kompletní zajištění operační péče o klienty s ORL problematikou s možností využití laseru či harmonického skalpelu (operace štítné žlázy, slinných žláz, nádorová onemocnění)
  • Poradnu pro chrápání (rhonchopatie) s možností vyšetření ve spánkové laboratoři, chirurgické řešení problému (laser, Celon)
  • Rhinologickou ambulanci (polypy nosní, chronické rýmy)
  • Možnost odstranění kožních afekcí v ORL oblasti (bradavice, pigmentové névy)