Nejčastěji se věnujeme těmto obtížím:

• Bolestivá onemocnění páteře akutní i chronická, blokády páteře, žeber, artrózy, tenisový loket, patní ostruhy
  • Ochrnutí lícního nervu, neuralgie, bolesti hlavy, nervosvalová onemocnění, stavy po mozkové příhodě
  • Poúrazové stavy – zhmoždění (kontuze), podvrtnutí (distorze), ruptury svalů a šlach, úponové bolesti
  • Revmatologická onemocnění – morbus Bechtěrev, revmatoidní artritida
  • Stavy po totálních endoprotézách
  • Vadné držení těla a plochonoží u dětí

Vyšetření kvalifikovaným lékařem

Vyšetření pacientů provádí zkušený atestovaný lékař, který vede tým tvořený kvalifikovaným zdravotnickým personálem (fyzioterapeuti, maséři, zdravotní sestry). Lékař provádí celkové vyšetření, ošetření, manuální terapii a rozepisuje léčebný plán rehabilitace, zahrnující fyzioterapii, ergoterapii a léčebnou tělesnou výchovu. Na léčbě pacienta se podílí celý rehabilitační tým.

Co nabízíme v rámci jednotlivých procedur?

• Léčebnou tělesnou výchovu (LTV) skupinovou nebo individuální s fyzioterapeutem
  • Ergoterapii cílenou na obnovení funkcí lidského těla, jako je jemná motorika, řeč, kognitivní funkce, rovnováha
  • Fyzikální léčbu – elektroléčbu, magnetoterapii, ultrazvuk; parafínové zábaly na ruce, prohřívací gelové sáčky na páteř, solux; masáže (krční páteře, bederní páteře, celých zad); laseroterapii; lymfodrenáž (přístrojovou)
  • Mobilizační techniky a techniky měkkých tkání (TMT)