Hlavní výhody poradny:

• Individuální péče šitá na míru každému pacientovi
  • Komplexní diagnostika
  • Dobrá komunikace lékaře s pacientem
  • Unikátní návaznost péče, diagnostiku, chirurgické zákroky i pooperační péči provádí jeden lékař
  • Lety prověřená vynikající spolupráce s radiodiagnostickým oddělením

Léčba křečových žil (varixů)

Každý pacient je jiný, proto nabízíme více možností léčby křečových žil.

Klasická operace s dlouhou rekonvalescencí
Tuto operaci plně hradí pojišťovna. Jedná se ale o bolestivý zákrok s následnými modřinami (navzdory šetrnému provedení), návrat pacienta do práce je zhruba za dva týdny a šest týdnů je třeba nosit punčochu. Proto nabízíme i jiná řešení tohoto problému.

Odstranění křečových žil pomocí laseru
Jedná se o poměrně rozšířenou metodu, kdy se hlavní poškozená žíla nevytahuje, ale tepelně se zataví pomocí laseru. Výhoda je v tom, že noha je zákrokem podstatně méně poškozená, daleko méně krvácí a mnohem rychleji se hojí, ale zákrok nelze provést ambulantně. I v tomto případě se jedná o bolestivý zákrok, který se provádí v anestezii, nicméně pacient se může do práce vrátit za dva tři dny, přičemž bandáž nosí jen dva týdny. Jde ovšem o zákrok nehrazený pojišťovnou.

Účinnou a vysoce šetrnou léčbu varixů představuje metoda ClariVein
Při tomto bezbolestném zákroku se nevytahuje z nohy žádná céva, celý výkon se kompletně provádí pod ultrazvukem (nejbezpečnější způsob). Zákrok je zcela ambulantní, není třeba anestezie – jediný bolestivý okamžik představuje pro pacienta vpich kanylou. Za půl hodiny pak odchází s punčochou, kterou nosí týden, ale do práce může jít okamžitě, tedy nemá téměř žádná omezení. Zákrok není hrazený pojišťovnou. Jednoznačnou výhodu při ošetření křečových žil prostřednictvím laseru či ClariVeinu představuje rychlá rekonvalescence a šetrnost.