Infuzní terapie vysokými dávkami vitamínu C

Vitamin C pozitivně ovlivňuje mnoho tělesných funkcí a přispívá ke zdraví a vitalitě. Užívání vitaminu C ve formě tablet má ale své limity, protože schopnost těla absorbovat vitamin z trávicí soustavy je omezená. Infuze je v tomto ohledu mnohem efektivnější a může pomoci jako podpůrná léčba u řady nemocí a také jako prevence a dlouhodobá podpora vitality.

Vliv vitamínu C na zdraví

Kyselina askorbová (vitamín C) je pro lidský organismus nezbytná a velmi důležitá. Jedná se o silný antioxidant s protizánětlivými účinky. Velmi důležitou roli hraje vitamin C v prevenci infekcí, alergií, kardiovaskulárních chorob, diabetu a dalších onemocnění. Antioxidační funkce podporuje imunitu a ve vysokých dávkách má protinádorový účinek. Pozitivní vliv má vitamin C také na elasticitu kůže a tvorbu kolagenu. Uplatňuje se při hojení ran, zlomenin, zlepšuje integritu pojivové tkáně. Napomáhá rovněž vstřebávání železa.

Infuze vitamínem C jako podpůrná a preventivní léčba

Kdy podpořit své zdraví infuzí vitamínem C:

• Kdykoliv, kdy chcete podpořit své zdraví a vitalitu
  • Při oslabené imunitě
  • Za účelem prevence onemocnění kardiovaskulárního, nervového, imunitního systém
  • Před zátěží, jako je dovolená, sportovní výkon, zvýšená pracovní zátěž
  • Při únavě či skleslé náladě
  • Jako prevence před virovým onemocněním, obzvláště v jarních a podzimních měsících

Komu je vhodné podat infuzní vitamín C?

Infuze vitamínem C může podpořit zlepšení zdravotního stavu při těchto potížích:

• Opakované infekce: chřipky, kašle, rýmy, záněty horních cest dýchacích, záněty plic
  • Psychické poruchy či psychická zátěž, stres
  • Fyzická námaha včetně sportu
  • Metabolický syndrom – obezita, cukrovka
  • Zvýšená únava, nedostatek energie, únavový syndrom
  • Oslabený imunitní systém či alergie
  • Špatná nálada, depresivní stavy
  • Revmatické choroby, bolesti kloubů
  • Autoimunitní onemocnění: revmatoidní artritida, Crohnova choroba atd.
  • Dermatologická onemocnění: atopická dermatitida, psoriáza
  • Nádorová onemocnění v jakémkoli stadiu

Infuzní terapie vitamínem C je registrovaná Státním ústavem pro kontrolu léčiv a je vázána na lékařský předpis. Aplikace infuze probíhá ambulantní formou.