Poskytujeme následující péči:

• Léčbu dermatologických onemocnění
  • Diagnostiku a léčbu kožních chorob dětského věku
  • Léčbu akné
  • Prevenci, diagnostiku a léčbu kožních nádorů
  • Menší korektivní zákroky
  • Vyšetřování kožních alergií
  • Vyšetření bakteriologické a mykologické
  • Ošetření biostimulačním laserem (akné, jizvy, alopecie, herpes simplex, ekzémy)
  • Ošetření excimerovým laserem (lupenka, vitiligo, alopecie, ekzémy)
  • Fototerapii
  • Kryoterapii
  • Chemický peeling

Fototerapie

• Fototerapie je moderní dermatologická léčba, která se provádí prostřednictvím vybraného spektra neionizujícího záření, a to jak lokálně, tak po celém těle.
  • Fototerapie urychluje hojení kožních onemocnění, redukuje zvýšenou tvorbu kožních buněk, výrazně tlumí zánět a svědění, má velmi příznivý vliv na psychiku. Používá se současně s lokální léčbou, kterou je následně možné postupně omezit až vysadit. Zabraňuje opakovanému vzniku nemoci a významně oddaluje recidivu (opakované zhoršení onemocnění).
  • Uplatňuje se obzvláště při léčení kožních chorob, jako je psoriáza, atopický ekzém, akné, seborhoická dermatitida. Má dobrý efekt také při terapii některých fotodermatóz a jako prevence sluneční alergie. Je vhodná rovněž pro pacienty s onemocněním lichen, s hyperkeratotickými ekzémy, alopecií a vitiligem.

Biostimulační laser

• Biostimulační laser je přístroj, který se v dermatologii používá – jak název napovídá – k stimulaci kožní tkáně.
  • Spektrum světla určité vlnové délky stimuluje buňky k růstu, přispívá k jejich výživě a zvyšuje jejich aktivitu. Významně se také podílí na syntéze kolagenu v tkáni. Ničí bakterie a viry, čímž léčí zánět a zároveň podporuje hojení. Rovněž působí na nervová zakončení – tlumí bolest a svědění.
  • Biostimulační laser lze využít k léčbě široké škály onemocnění, jako jsou záněty dásní, afty, koutky či opar. Velmi dobré výsledky má laser při léčbě pásového oparu. Tlumí neuralgické bolesti a významně se podílí na hojení a regeneraci. Dále pomáhá při léčbě alergických kožních projevů, akné, lupenky a různých typů ekzémů. Léčivě působí také na hematomy, popáleniny, dekubity, bércové vředy, opruzeniny a opařeniny, urychluje hojení ran, jizev. Hojně se rovněž využívá v estetické dermatologii na strie či popraskanou a narušenou pokožku.

Klub Pevného Zdraví