Poskytujeme pomoc a podporu v těchto oblastech:

Krizové stavy a těžké životní situace
Nabízíme konzultace a pomoc v životních krizových situacích, při partnerských, rodinných či pracovních problémech.

Závislosti a duševní poruchy vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Ačkoli nejsme specializovaným pracovištěm pro léčbu návykových onemocnění, provádíme v rozsahu odpovídajícím všeobecné psychiatrii léčbu alkoholové závislosti a případně i drogové problematiky.

Afektivní poruchy
Léčíme afektivní poruchy projevující se depresí nebo mánií.

Neurotické poruchy, poruchy vyvolané stresem a somatoformní poruchy
Tyto poruchy (moderní psychiatrie nepoužívá pojem nemoc, ale porucha) mají společnou příčinu v neúměrném stresu. V současné době jsme svědky jejich strmého nárůstu. Mezi jejich příznaky patří např. deprese a velmi široká škála příznaků, které mohou vypadat jako tělesné onemocnění – např. onemocnění žaludku.

Schizofrenie, schizofrenní poruchy a poruchy s bludy
Tato skupina nemocí patří mezi závažnější psychiatrické diagnózy. Známá je také pod názvem psychózy.

Poruchy osobnosti a chování u dospělých
Projevují se v chování nemocného jedince, které je značně odchylné od normy. Chování může být nepředvídatelné, může mít sklon ke zkratkovitým reakcím. U pacienta se může projevovat  impulzivita, poruchy v oblasti emocí, interpretace okolního světa, chování k ostatním lidem. Patří sem například disociální porucha osobnosti, histrionská porucha osobnosti a další.

Organické duševní poruchy
Skupina onemocnění, kde je příčina v nám známém tělesném onemocnění nebo poškození, například vlivem úrazu.

Porucha příjmu potravy
Poskytujeme také pomoc při poruchách příjmu potravy, jako je mentální anorexie a bulimie.