Co je vysokovýkonová laserová terapie?

Biologické účinky

Vysokovýkonová laserová terapie má unikátní biostimulační efekt.

To znamená schopnost „biostimulovat“ růst a hojení tkáně na buněčné úrovni.Laserové světlo lze přesně nastavit a definovat tak předem jeho chování. Výkonový laser je specifický svým vysokým účinkem na biologické chromofory, což umožňuje maximální terapeutický efekt bez ozařování okolních oblastí.

Maximální výkon 12W umožňuje vyjímečně hluboký průnik laserového světla. Terapie výkonovým laserem představuje velmi jednoduchou a efektivní léčbu bez vedlejších účinků, jež může být zacílena na libovolné bolestivé místo těla.

Úleva od bolesti a podpora metabolismu.

Poté, co se laserové světlo dostane na pokožku, vytváří v lidské tkáni fotomechanickou vlnu.Následná mechanická stimulace volných nervových zakončení v podkožní tkáni blokuje průchod bolesti nervovým systémem a přináší tak okamžitou úlevu.Tato mechanická vlna navíc stimuluje lokální mikrocirkulaci a podporuje lymfatickou drenáž dané patologické oblasti. Kombinací biostimulace a fotomechanické stimulace tak terapie výkonovým laserem tkáň nejen léčí, ale také poskytuje efektivní a nenávykovou metodu k potlačení bolesti.

Indikace a průběh terapie.

Množství vědeckých studií prokazuje účinnost výkonového laseru u:

• sportovních poranění

• bolesti bederní páteře

• bolesti krční páteře

• syndromu bolestivého ramene

• tenisového lokte

• artritidy kolenního kloubu

• patní ostruhy

• svalové ztuhlosti

Ošetření je komfortní a velmi rychlé:

Délka terapie je jen 5-10 minut.

Počet ošetření 4-8.

Nenávyková léčba bez jakýchkoliv vedlejších účinků.

Léčebné účinky

Biologická stimulace laserovým světlem vytváří ve tkáni optimální prostředí pro průběh hojivého procesu.

Úspěšné vyléčení zánětu umožní obnovení hybnosti i odstranění bolesti.

Benefity

Díky mimořádným technickým parametrům umožňuje výkonový laser stimulovat a léčit

bolestivé místo kdekoliv v pohybovém systému.

Fotomechanická stimulace potlačuje vnímání bolestivého vjemu a přináší rychlou úlevu od bolesti.

Vysokovýkonový laser ulevuje od bolesti a současně zlepšuje hybnost i funkční stav.

Komfortní terapie bez bolesti a nežádoucích účinků.